ضرورت هوشمندسازی در حوزه آتش‌نشانی با هدف خدمات‌رسانی سریع‌

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هوشمندسازی امکانات آتش‌نشانی برای ارائه خدمات سریع در مواقع ضروری و آتش‌سوزی‌ها حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز _پنج شنبه ششم مهرماه_ در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان، ضمن تبریک هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی اظهار کرد: ارومیه جز اولین شهرها بعد از تبریز و تهران بوده که دارای ایستگاه آتش‌نشانی شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و رشادت‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان شهرداری ارومیه افزود: آتش‌نشانان همیشه در همه صحنه‌ها و روزهای سخت در کنار شهروندان ارومیه‌ای بوده‌اند که جا دارد از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و نماینده شورا در سازمان آتش‌نشانی شهرداری در بخش دیگری از سخنانش گفت: آتش‌نشانان با به خطر انداختن جان خود همیشه برای حفظ جان و مال مردم تلاش کرده و حافظ ایمنی و آرامش مردم بوده و هستند.

بهرام ادامه داد: شورای اسلامی شهر ارومیه نگاه ویژه‌ای به مجموعه پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه دارد و قدردان زحمات آنان است و در راستای تأمین رفاه، ساختار اداری و پرسنلی و نیز تجهیز ناوگان ماشین‌آلات و بروز رسانی آن تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: کار آتش‌نشانان از لحاظ سختی کار یکی از پرخطرترین مشاغل محسوب می‌شود.

بهرام عنوان کرد: مشاهده می‌کنیم که مسئله ترافیک شهر ارومیه گاهاً موجب اختلال در خدمات‌رسانی آتش‌نشانان در زمان آتش‌سوزی شده است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از عوامل اصلی در بروز حوادث آتش‌سوزی، وجود اماکن غیراستاندارد دولتی و خصوصی بوده و متأسفانه تا به امروز اقدام اساسی در این حوزه انجام نگرفته است.

بهرام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امکانات آتش‌نشانی باید هوشمندسازی شود، گفت: هوشمندسازی امکانات آتش‌نشانی برای ارائه خدمات سریع در مواقع ضروری و آتش‌سوزی حائز اهمیت است.

کد خبر 691326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.