شهدا استقلال و آزادی ایران را تضمین کردند

رییس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی و رییس هیات والیبال استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دیدار پدر شهید والیبالیست ارومیه رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این ایام سرهنگ پاسدار مهدی مجیدی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی و پیمان رضایی رئیس هیأت والیبال استان به دیدار پدر شهید جمال وحدت بوراشان از شهدای ورزشکار و والیبالیست ارومیه رفتند.

در این دیدار پیمان رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمال وحدت بوراشان اظهار کرد: شهدا با ایثارگری‌های خود توانستند استقلال و آزادی ملت ایران را تضمین کنند.

وی افزود: رشد، توسعه و پیشرفت و ثبات کشور امروز مرهون خون شهدایی‌است که در راه میهن اسلامی و فدا کردن جان خویش لحظه‌ای به خود تردید ندادند.

رئیس هیأت والیبال آذربایجان‌غربی گفت: سلامتی و امنیت دو نعمتی هستند که هنگام از دست رفتنشان قدر آنها دانسته می‌شود و شهیدان با جانفشانی نگذاشتند ملت ایران امنیت خود را از دست رفته دیده و حتی احساس ناامنی کنند.

رضایی بر ارج نهادن به مقام شهید و گرامیداشت یاد و خاطره آنها تأکید کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و یاد کردن از شهدای ورزشکاری که به ما درس پهلوانی داده‌اند، امری بسیار ضروری است.

سرهنگ پاسدار مهدی مجیدی نیز در این دیدار اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم از شهدا و خون پاک آنها است.

وی افزود: امنیت و آرامش ما هدیه‌ای گرانبها از سوی شهیدان والامقام است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی گفت: وظیفه تمامی مسئولان سرکشی به خانواده شهدا و جویای حال شدن از افرادی است که عزیزانشان جان خود را برای رفاه و آسایش همه ما فدا کرده‌اند.

گفتنی است شهید جمال وحدت بوراشان از ورزشکاران والیبالیست ارومیه بوده که در سال ۱۳۶۴ توسط گروهک تروریستی دمکرات در محور مهاباد به میاندوآب به شهادت رسیده است.

کد خبر 691319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.