کلنگ‌زنی شهربازی کرمانشاه در انتظار مصوبه شورا / بهره‌برداری از ۸ پروژه ترافیکی در اصفهان

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ظرفیت‌های بی‌بدیل شهر قم معرفی شود"، "بهره‌برداری از ۸ پروژه بزرگ ترافیکی در اصفهان تا اواسط مهر ۱۴۰۲"، "کلنگ‌زنی شهربازی کرمانشاه منتظر مصوبه شورای شهر است"، "حمایت شهرداری از پارکینگ‌سازی در سطح شهر قزوین"، "شهرداری برای اجرای انضباط شهری قدرت اجرایی ندارد"، "ساخت و نصب ۱۴۰ المان در شهر سنندج طی یک سال گذشته"، "رزمایش آب‌گرفتگی در ۴ نقطه بحرانی شهر اصفهان اجرا شد"، "نصب ۲۳۰ تمثال شهید در شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس"، "بیشتر مشکلات ترافیکی شهر یزد حدفاصل مجتمع‌های آموزشی است"، "سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری در اصفهان افتتاح شد"، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

ظرفیت‌های بی‌بدیل شهر قم معرفی شود

سید مرتضی سقاییان‌نژاد، شهردار قم گفت: روز قم باید بهانه‌ای باشد که ظرفیت‌های بی‌بدیل شهر قم به گونه‌ای که شایسته است به مردم این شهر و کشور معرفی شود.

بهره‌برداری از ۸ پروژه بزرگ ترافیکی در اصفهان تا اواسط مهر ۱۴۰۲

حسین حق‌شناس، رئیس ستاد مهر شهرداری اصفهان، فعالیت‌های این ستاد برای کاهش و مدیریت ترافیک معابر شهر را تشریح کرد و گفت: بهره‌برداری از هشت پروژه بزرگ ترافیکی تا پانزدهم مهرماه امسال انجام می‌شود.

کلنگ‌زنی شهربازی کرمانشاه در انتظار مصوبه شورای شهر

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با اشاره به حضور سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه شهربازی گفت: در حال حاضر منتظر مصوبه شورای شهر برای اجرای این پروژه هستیم.

حمایت شهرداری از پارکینگ‌سازی در سطح شهر قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین ضمن دعوت از سازندگان مسکن در شهر برای ورود به پارکینگ‌سازی، گفت: شهرداری قزوین از پارکینگ‌سازی در سطح شهر حمایت می‌کند.

شهرداری برای اجرای انضباط شهری در زنجان قدرت اجرایی ندارد

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان با تاکید بر اینکه شهرداری برای اجرای انضباط شهری قدرت اجرایی ندارد، گفت: وقتی برای ساماندهی وانت‌بارها و دست‌فروش‌ها اقدام می‌کنیم شهروندان مقابله می‌کنند.

ساخت و نصب ۱۴۰ المان در شهر سنندج طی یک سال گذشته

علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: طی سال گذشته ۱۴۰ المان ثابت و موقت به مناسبت‌های مختلف در سطح شهر سنندج ساخته و نصب شده است.

رزمایش آب‌گرفتگی در ۴ نقطه بحرانی شهر اصفهان اجرا شد

احمدرضا کیانی، مدیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: طرح رزمایش آب‌گرفتگی بحرانی در چهار نقطه شهر اصفهان شامل اتوبان‌های شهید اقارب‌پرست، شهید چمران، شهید آقابابایی و ذوب‌آهن اجرا شد.

نصب ۲۳۰ تمثال شهید در شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: نصب ۲۳۰ تمثال شهید با اعتبار حدود یک میلیارد تومان همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهر انجام شده است.

بیشتر مشکلات ترافیکی شهر یزد حدفاصل مجتمع‌های آموزشی است

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات ترافیکی حدفاصل استقرار مجتمع‌های آموزشی است، گفت: لازم است با تلاش مجموعه آموزش و پرورش تغییراتی به میزان ۱۵ دقیقه در آغاز به کار مقاطع مختلف مجتمع‌های آموزشی اعمال شود تا حجم ترافیکی در روزهای آینده کاهش پیدا کند.

افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در اصفهان

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری دقایقی پیش در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان افتتاح شد.

کد خبر 691318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.