کردستان مهد استعدادهای ورزشی گروهی و انفرادی است

استاندار کردستان با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های بالای ورزشی در استان، گفت: کردستان مهد استعدادهای ورزشی گروهی و انفرادی است که برای استان همواره افتخارآفرینی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل زارعی کوشا امروز _پنجشنبه ششم مهرماه_ در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه صنعتی لاستیک بارز در زمینه حمایت از ورزش بسکتبال استان کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای چهره‌های سرشناس ورزشی در کشور همانند سروه ضرغامیان، مربی شایسته بسکتبال است که توانست کردستان را قهرمان سوپر لیگ کشور کند و همچنین مردان بزرگی در سطح ملی همانند جمیل لطف الله نسبی، سرمربی نامدار تیم ملی تنیس روی میز را دارد که با تیم ایران مدال برنز بازی‌های آسیایی را در هانگژو چین بعد از ۶۵ سال به دست آورد.

وی افتخارآفرینی محمدمبین عظیمی، کشتی‌گیر کردستانی را نیز در مسابقات کشتی آزاد با کسب مدال طلای جوانان جهان و برافراشتن پرچم ایران ستود و افزود: کردستان مهد استعدادهای ورزشی گروهی و انفرادی است که برای استان همواره افتخارآفرینی کرده‌اند.

استاندار کردستان ادامه داد: خرسندیم که امروز شرکت لاستیک بارز به عنوان حامی مالی در بسکتبال بانوان وارد شد که امیدواریم با موفقیت این بانوان، لاستیک بارز اسپانسر سایر تیم‌های ورزشی در رشته‌های دیگر شود و جا دارد صنایع و شرکت‌های دیگر کردستان هم به عنوان حامی مالی به ورزش استان ورود کنند.

وی خواستار حمایت واحدهای تولیدی از تیم‌های لیگ کشوری استان شد و گفت: چراغ اول را گروه صنعتی لاستیک بارز کردستان با حمایت از تیم بسکتبال بانوان روشن کرده است که امید می‌رود دایره این تفکر با حمایت مدیران واحدهای بزرگ تولیدی وسیع‌تر شود.

به گزارش ایمنا، گروه صنعتی لاستیک بارز با تلاش و کوشش استاندار کردستان در گام اول حامی مالی تیم بسکتبال جوانان کردستان در لیگ یک کشور و تیم بسکتبال بانوان کردستان در فصل آینده لیگ برتر کشور شد.

همچنین در این جلسه از لباس تیم بسکتبال بانوان کردستان جهت حضور در لیگ برتر جوانان کشور با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم شهرستان قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت بارز و نماینده مجلس و سرپرست ورزش و جوانان رونمایی شد.

کد خبر 691300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.