تهیه ۲۳هزار بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه باید از همه فرصت‌ها برای توسعه عدالت آموزشی استفاده کرد، گفت: با همکاری بسیج ۲۳هزار بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود حمیدی‌نژاد عصر امروز _پنجشنبه، ششم مهرماه_ در رزمایش پویش همکلاسی مهربان اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که به صورت جدی دنبال می‌شود این است که اجازه ندهیم هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن نوشت‌افزار از تحصیل باز بماند، باید از همه فرصت‌ها در راستای گسترش عدالت آموزشی استفاده کرد.

وی افزود: با کمک بسیج و به یاد ۲۳ هزار شهید هشت سال جنگ تحمیلی، ۲۳ هزار بسته آموزشی برای دانش‌آموزان تهیه شد و این اقدام ادامه خواهد داشت و این اقلام در مناطق مختلف استان به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۰ هزار بسته آموزشی در همین مکان در بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع شد، ادامه داد: با همت بسیج استان خوزستان سه‌هزار بسته به تعداد بسته‌های سال گذشته افزوده شد و امسال بیش از ۲۳ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.

کد خبر 691289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.