به‌ مناسبت هفته وحدت ۳ ویژه برنامه به تلویزیون می‌آید

در هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، ۳ ویژه برنامه‌ تلویزیونی از قاب شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، سه ویژه‌برنامه تلویزیونی از قاب شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

میزبانی از شهردار تهران و شخصیت‌های کشوری در «شب فیروزه‌ای»

«شب فیروزه‌ای» به مناسبت هفته وحدت و روز آتش نشان میزبان علیرضا زاکانی شهردار تهران و تنی چند از شخصیت‌های کشوری خواهد بود، این برنامه با اجرای حسین رفیعی و مرتضی حسینی به مدت ۴ شب از ۶ تا ۹ مهر ساعت ۲۰ با حضور مهمانان مختلف و در بخش‌های متعدد روانه آنتن می‌شود.

این برنامه هر شب با حضور قاریان بین‌المللی همچون مهدی عادلی، مهدی غلام‌نژاد و حمیدرضا احمدی وفا آغاز می‌شود؛ میزبانی از خوانندگان مطرح کشور، بازیگران مجموعه عملیات ۱۲۵ از جمله محمد فیلی، امیر محمد زند و بیوک میرزایی، صابر خراسانی شاعر آئینی و … از دیگر بخش‌های برنامه است.

در فواصل برنامه مسابقه و میان برنامه‌های مرتبط با هفته وحدت و روز آتش‌نشان پیش‌بینی شده و از گروه سرودِ نمایشی آتش‌نشانان نیز رونمایی می‌شود، «شب فیروزه‌ای» کاری از گروه کودک و خانواده به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک است که از ۶ تا ۹ مهر حوالی ساعت ۲۰ از شبکه پنج روانه آنتن می‌شود.

نوای خوانندگان جهان اسلام در «طنین رحمت»

برنامه «طنین رحمت» به مناسبت هفته وحدت، نواها و نماهنگ‌هایی از خوانندگان جهان اسلام را روانه آنتن شبکه دو می‌کند، این برنامه که در ایام محرم با نام «طنین محرم» به پخش نواها و مداحی‌های مداحان جهان اسلام پرداخته بود، به مناسبت هفته وحدت با نام «طنین رحمت» مهمان خانه مخاطبان است.

در این برنامه سعی شده با جمع‌آوری آثار خوانندگان جهان اسلام و برش‌هایی کوتاه از نواها و نماهنگ‌های آن‌ها درخصوص ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، شادی ایام آل الله را برای مخاطبان چند برابر کند.

برنامه «طنین رحمت» به تهیه‌کنندگی محمد حسام مدنی و کارگردانی و پژوهش دکتر محسن رضوانی در ۳ قسمت تهیه و تولید شده که نخستین قسمت آن با عنوان «همه آنها محمدند» با صدای محمود اسیری از کشور کویت و شعری از عبدالله السقای همزمان با آغاز هفته وحدت تقدیم مخاطبان این شبکه خواهد شد.

ویژه برنامه «رواق» در هفته وحدت

به مناسبت هفته وحدت، سیره و اخلاق پیامبر عظیم الشان اسلام، در برنامه این هفته «رواق» تحلیل و بررسی می‌شود، در اولین روز از هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی و وحدت حضرت محمد (ص) برنامه «رواق» در ادامه سلسله برنامه‌های خود به سیره و اخلاق پیامبر عظیم الشان اسلام می‌پردازد.

محورهای این برنامه شامل مصادیق رفتاری پیامبر که نشان دهنده خلق عظیم به تعبیر قرآن و مردم داری و مدارا کردن با مردم در رفتار و اخلاق پیامبر، نمونه‌هایی از برخوردهای تربیتی رسول الله (ص) در مواجهه با کودکان، اخلاق حضرت رسول در معاشرت با خانواده و همسران، الگوبرداری از ویژگی‌های اخلاقی ایشان و … خواهد بود.

برنامه این هفته «رواق» با کارشناسی محمدرضا یقینی استاد دانشگاه و اجرای آلا خامه یار، پنج شنبه ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه جهانی جام جم پخش خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 691273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.