بازگشایی آکواریوم اصفهان پس از یک هفته تعطیلی/ بازدید برای عموم آزاد است

مدیر ناژوان گفت:پس از تغییر و تحولات  مدیریتی مجموعه آکواریوم اصفهان و تعطیلی یک هفته‌ای، این مجموعه مجدد بازگشایی شد و بازدید از آن، برای عموم آزاد است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به در پیش‌رو بودن میلاد بزرگ حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، از بازگشایی دوباره و زودتر از موعد (اعلام شده قبلی) آکواریوم ناژوان خبر داد.

وی افزود: مدیریت شهری پس از تحویل‌گیری وضع موجود و انتقال بهره‌برداری از شرکت سرمایه‌گذاری خارجی، حسب اعلام قبلی در صدد استقرار همکاران، سیستم‌ها و سامانه‌های ارائه خدمات همسان با سایر مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان برآمد و جهت رفع نواقص و به‌روزرسانی تا تاریخ چهاردهم مهرماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام شد.

مدیر ناژوان تصریح کرد: پس از استقرار همکاران و سازماندهی ارائه خدمت و رفع نواقص اولیه ضروری و با توجه به خواسته مراجعه‌کنندگان، شهروندان و گردشگران و نیز پیگیری مدارس و سایر مراکز و درخواست‌کنندگان بازدیدهای اردویی و تجمعی، با تصمیم مدیریت شهری و به احترام مردم آکواریوم ناژوان اصفهان زودتر از موعد و از امروز _پنج‌شنبه ششم مهرماه_ بازگشایی شد.

وی خاطرنشان کرد: برای آغاز ارائه خدمات و استفاده بازدیدکنندگان و با توجه به ارائه ندادن اطلاعات نگهداری و بهره‌برداری توسط مجموعه قبلی، همکاران با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، اطلاعات مربوطه در بخش‌های مختلف فنی، تأسیسات برقی و مکانیکی، تغذیه و نگهداری آبزیان و موارد اولیه ضروری را ثبت و ضبط کردند.

قائلی ادامه داد: هم‌اکنون با توجه به اعیاد پیش رو و هفته وحدت و بنا بر پیشنهاد مدیریت ناژوان، تأیید کمیته عالی ناژوان و در نهایت موافقت شهردار اصفهان، این مجموعه به احترام مردم بازگشایی و مقرر شد، رفع سایر نواقص، بهسازی و به‌روزرسانی انجام شود.

وی گفت: بهسازی و به‌روزرسانی فضا و ارتقای کمی و کیفی محیطی، تجهیزات، تأسیسات، آبزیان و موجودات زنده همزمان با ارائه خدمات و برای حفظ نظم و پیشگیری از نارضایتی شهروندان، خارج از زمان فعالیت مجموعه و به تناسب اقدام خواهد شد.

مدیر ناژوان تصریح کرد: از امروز مرکز گردشگری آکواریوم از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان است؛ امید است با تغییر مدیریتی انجام شده، نگهداری و بهره‌برداری مجموعه و رویکردهای جدید در آینده نه‌چندان دور شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی آکواریوم ناژوان اصفهان و خدمات مربوطه به شهروندان و گردشگران باشیم.

کد خبر 691268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.