هدف از ایجاد شهرداری منطقه بافت، تقویت حوزه گردشگری همدان است

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هدف و سیاست ایجاد شهرداری منطقه بافت، تقویت این منطقه از شهر همدان است، گفت: ایجاد این منطقه و حفظ بافت تاریخی، تأثیر بسیاری در تقویت حوزه گردشگری همدان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی‌نجات امروز _پنج‌شنبه، ششم مهرماه_ در بازدید از شهرداری منطقه بافت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این بازدید، بررسی آخرین وضعیت این منطقه و تقویت بافت است.

وی افزود: حفظ بافت تاریخی شهر همدان از ابعاد مختلف حائز اهمیت است، مهم‌ترین آن تقویت حوزه گردشگری شهر است که باید در این راستا گام‌های جدی و اقدامات اثرگذاری برداشته شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهردار بافت باید به طور ویژه پیگیری و ادامه روند مباحث و موضوعات ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان را در اولویت قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و پیشنهادات ارائه شده به منظور اقدامات مؤثر در شهرداری منطقه بافت، ادامه داد: امیدوارم به کمک شهرداری بافت (منطقه پنج) شاهد اتفاق‌های مثبت در حوزه گردشگری و به دنبال آن رونق اقتصادی و درآمدهای پایدار در شهر همدان باشیم.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: با توجه به ابراز رضایت بازرس یونسکو در پرونده ثبت جهانی هگمتانه، انتظار می‌رود با هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های مربوطه و تقویت اقدامات در این راستا و رفع نواقص باقی مانده، به زودی شاهد ثبت این اثر تاریخی در همدان باشیم.

کد خبر 691250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.