طولانی‌ترین پیاده‌راه اراک به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه یک شهرداری اراک گفت: عوامل اجرایی منطقه یک شهرداری در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری از طولانی‌ترین پیاده‌راه اراک هستند.

حسین زندیه وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده راه حاشیه بلوار شهدای دولت به طول ۲۳۰۰ متر و عرض هشت متر در مراحل پایانی اجرای عملیات سنگ فرش قرار دارد و با آماده سازی های انجام شده به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: با پایان فاز دوم عملیات سنگ فرش پیاده راه شهدای دولت در حال حاضر تنها ۶۵۰ متر از فاز سوم آن باقی مانده که همین مرحله نیز با سرعت بیشتری نسبت به برنامه تدوین شده در حال اجرا است.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک تصریح کرد: پیاده راه بلوار شهدای دولت از نظر یکپارچگی، طول و عرض بزرگترین پیاده راه شهر اراک است که مسیر تردد عابرین پیاده از انتهای بزرگراه شهیدان رجایی تا بلوار کشاورز را فراهم می‌کند.

زندیه‌وکیلی گفت: بعد از پایان اجرای عملیات سنگ فرش با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نصب مبلمان و همچنین نور پردازی در پیاده راه شهدای دولت اجرا می‌شود و به زودی شاهد افتتاح یکی از زیباترین پیاده راه‌های شهر اراک و بهره برداری از آن توسط شهروندان خواهیم بود.

کد خبر 691204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.