عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ مهرماه

در این بسته خبری از ماهانه بیش از ۲۰۰ فوتی در آرامستان زنجان دفن می‌شود تا احیای بافت تاریخی و بازآفرینی شهر اردبیل نیازمند حمایت دولت است و کاهش مدت زمان انتظار بوشهری‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مدت زمان انتظار بوشهری‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس کاهش یافت

رضا فرشیان، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: با افزایش شمار اتوبوس‌های فعال، مدت زمان انتظار شهروندان بوشهری در ایستگاه‌های اتوبوس از ۶۰ به ۳۰ دقیقه و در خط خیابان امام خمینی از ۳۰ به ۱۵ کاهش پیدا کرد.

گشودن مشکل ۴۰ ساله اسناد ملکی سه شهرک مسکونی در اشتهارد

عبدالله هادی، رئیس شورای اسلامی شهرستان اشتهارد اعلام کرد: گره کور صدور سند ثبتی مالکیت سه شهرک مسکونی تابعه این شهرستان پس از ۴۰ سال گشوده شد.

میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در بیرجند افزایش یافت

علی حیاتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: از مهر سال گذشته تاکنون میانگین زمان رسیدن به محل حریق داخل شهر سه دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده که این زمان در مدت مشابه ماقبل سه دقیقه و هفت ثانیه ثبت شده است.

ماهانه ۲۴۰ تا ۲۵۰ فوتی در آرامستان زنجان دفن می‌شود

محمدرضا اوجاقلو، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری زنجان با بیان اینکه ماهانه ۲۴۰ تا ۲۵۰ فوتی در آرامستان زنجان دفن می‌شود، گفت: ظرفیت فعلی آرامستان تا چهار یا پنج سال دیگر پاسخگوست و ظرفیت آن پس از این بازه زمانی تکمیل می‌شود.

احیای بافت تاریخی و بازآفرینی شهر اردبیل نیازمند حمایت دولت است

میرمحمد سید هاشمی، رئیس شورای شهر اردبیل گفت: عدم تسریع در بازآفرینی شهری، محدودیت درآمدی شهرداری و پایین بودن درآمد سرانه جمیعتی است و بازآفرینی شهری نیازمند حمایت دولت است.

پیشرفت ۴۳ درصدی جایگاه گاز CNG چابهار

محتاج رئیسی، چستان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: پنج خودروی بنزینی "ون وانا" حمل و نقل شهری جدید در چابهار اضافه شده است و همچنین شاهد پیشرفت ۴۳ درصدی جایگاه گاز CNG هستیم که امیدواریم در شهر رضایتمندی مردم را کسب را کنیم.

آغاز عملیات احداث شبکه دسترسی ۲۴ متری به مسکن مهر کاشان

کیومرث محمدپور، شهردار کاشان از آغاز عملیات احداث و بازگشایی شبکه ۲۴ متری برای دسترسی اهالی مسکن مهر به محور امیرکبیر خبر داد.

یک‌سوم دانش آموزان کاشان برای دریافت کارت بلیت رایگان معرفی شدند

ابوالفضل رسولیان، مدیر فناوری اطلاعات شهرداری کاشان گفت: تنها مشخصات یک سوم دانش آموزان برای دریافت کارت بلیت رایگان از طرف آموزش و پرورش برای شهرداری کاشان ارسال شده است.

کد خبر 691186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.