۶۸ درصد مساحت شهر در ارائه خدمات شهری برون‌سپاری می‌شود

شهردار بجنورد گفت: تاکنون چهار میلیون مترمربع از مساحت منطقه دو شهر به وسیله بخش خصوصی نظافت می‌شد که در قرارداد جدید به میزان یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع از سطح منطقه یک به حجم کار افزوده خواهد شد که معادل ۶۸ درصد مساحت شهری را شامل می‌شود.

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تجربه برون‌سپاری خدمات شهری در بخش نظافت شهر به بخش خصوصی برای اولین‌بار در سطح منطقه دو بجنورد اجرا شد.

وی افزود: با توجه به اتمام قرارداد زباله‌برداری در آبان‌ماه، در نظر داریم شرایط قرارداد مجدد را از فرایندهای قانونی تأمین کنیم.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: نیروهای پاکبان شهرداری در آستانه بازنشستگی قرار دارند و برای رفع مشکل با توجه به اینکه مساحت بیشتری از سطح شهر به حریم خدماتی شهرداری اضافه می‌شود، نیازمند افزایش جذب کارکنان بخش خصوصی هستیم.

کشمیری تصریح کرد: تاکنون چهار میلیون مترمربع از مساحت منطقه دو شهر با بخش خصوصی نظافت می‌شد و در قرارداد جدید به میزان یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع از سطح منطقه یک به حجم کار افزوده خواهد شد که معادل ۶۸ درصد مساحت شهری را شامل می‌شود.

وی گفت: به منظور ضمانت اجرایی برای کارکنان پاکبان بخش خصوصی، دوره‌های سلامت‌سنجی، آموزش و ارائه مدرک برای تمام همکاران پاکبان بخش خصوصی طی ابلاغی به پیمانکار الزامی است و اجرا می‌شود.

شهردار بجنورد افزود: در قرارداد جدید پنج میلیون و ۵۰۰ مترمربع از مساحت شهر برای نظافت به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

کد خبر 691085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.