دستگیری ششمین عضو شورای شهر سهند

دستگیری ششمین عضو شورای شهر سهند توسط مقام قضایی تایید شد.

به گزارش ایمنا، حسین وطن‌خواه، دادستان شهرستان اسکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه روند دستگیری‌های پرونده شورای شهر سهند، یک عضو دیگر این شورا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

وی افزود: در دوره ششم فعالیت شورای این شهر تاکنون شش نفر از اعضای شورای شهر و تعدادی از عوامل مربوطه به دلیل مسائل مالی دستگیر شدند.

دادستان شهرستان اسکو خاطرنشان کرد: پنج عضو قبلی بعد از طی مراحل تحقیقات با قید وثیقه آزاد شدند و تحقیقات در مورد سایر افراد دخیل ادامه دارد.

وطن‌خواه اضافه کرد: شهروندان مطمئن باشند که برای برخورد با متخلفان مالی این شهر، هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پرونده، دادستانی از اصحاب رسانه‌ها انتظار دارد از پیش داوری و اظهارنظرهای غیراصولی خودداری نمایند و قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند تا پرونده روال قانونی خود را طی نماید. متعاقباً خبرهای تکمیلی با حفظ جوانب قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

طی روزهای اخیر جمعی از شهروندان از فرماندار شهرستان اسکو درخواست کرده‌اند که با توجه به تعدد دستگیری‌ها، شورای شهر سهند منحل شود، همچنین دادستان شهرستان اسکو گفته بود که تحقیقات برای «پرونده بزرگ فساد در سهند» ادامه‌دار است.

هفته گذشته نیز جمعی از شهروندان با تجمع در جلوی دادگستری شهرستان اسکو، از اقدامات دستگاه اطلاعاتی و قضائی شهرستان در برخورد جدی و قاطع با متخلفان شورای سهند تقدیر کرده بودند.

منبع: فارس

کد خبر 691081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.