انتخاب عجیب ستاره بزرگ تیم‌ملی والیبال فرانسه

اروین انگاپت ستاره فرانسوی تیم والیبال مودنا ایتالیا با عقد قرارداد رسمی راهی هالک‌بانک ترکیه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اروین انگاپت دریافت‌کننده و قدرتی‌زن سابق تیم مودنا ایتالیا و فعلی تیم ملی والیبال فرانسه که توانسته عنوان قهرمانی المپیک ۲۰۲۲ توکیو را به‌همراه خروس‌های اروپا به‌دست بیاورد با یک قرارداد مالی سنگین از مودنا ایتالیا راهی هالک‌بانک ترکیه شد و فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را برخلاف فصول اخیر که در سطح نخست والیبال جهان حضور داشت در این تیم توپ خواهد زد.

البته هالک‌بانک سال آینده باید در چهار جبهه باشگاهی از جمله سوپر کاپ ترکیه، لیگ برتر و جام حذفی ترکیه و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و باید دید چند جام خواهند گرفت. البته هدف انگاپت از حضور در لیگ ترکیه کم‌فشار بودن این لیگ بوده و او می‌خواهد با آمادگی کامل به تیم ملی فرانسه و المپیک ۲۰۲۴ پاریس برسد.

هالک‌بانک که دو سالی است قهرمانی را به رقیبش زراعت بانک واگذار کرده است با رسمی کردن انتقال اروین انگاپت ستاره والیبال دنیا و داشتن نیمر عبدالعزیز و گوردون پرین و مایکا ما حالا به تیمی قدرتمند تبدیل شده است. گالاتاسرای نیز دیگر تیم ترکیه‌ای سه بازیکن جدید به نام های‌جان زیمرمن پاسور اهل آلمان، جان هادراوا قطر پاسور اهل جمهوری چک و میران کوجونجیچ صربستانی را به‌خدمت گرفت تا سطح سوپرلیگ ترکیه بالا برود.

کد خبر 691061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.