انجام یک هزار و ۱۵ فقره عملیات آتش نشانی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری ارومیه با بیان انجام یک‌هزار و ۱۵ فقره عملیات در شش ماهه نخست امسال گفت: از این تعداد ۵۴۴ فقره عملیات اطفا حریق و ۴۷۱ فقره نیز عملیات امداد و نجات بوده است.

‌حسین سرباز رشید در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه تعداد یک‌هزار و ۱۵ فقره عملیات از سوی نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری ارومیه انجام گرفته است.

وی افزود: از این تعداد ۵۴۴ فقره عملیات اطفا حریق و ۴۷۱ فقره نیز عملیات امداد و نجات بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در شش‌ماهه نخست امسال میانگین رسیدن به محل حادثه از سوی تیم‌های آتش‌نشانی ۶ دقیقه و ۷ ثانیه بوده است.

سربازرشید با بیان اینکه جمع نیروهای حاضر در تمامی عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی ۴ هزار و ۳۲۴ نفر بوده است، تصریح کرد: مجموع زمان عملیات‌ها نیز ۸۰۷ ساعت است.

وی با اشاره به ارائه ۱۰۶ ساعت آموزش‌های عمومی به شهروندان ادامه داد: تعداد یک هزار و ۲۵۵ نفر نیز در دوره‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی شرکت کرده‌اند.

سربازرشید یادآور شد: برای ۷۸ نفر از شهروندان درخواست کننده نیز مشاوره‌های ایمنی تخصصی ارائه شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال تعداد ۹۳۵ بازدید ایمنی از اماکن انجام و از این تعداد به ۱۰۰ مورد اخطاریه‌های ایمنی صادر شده است.

کد خبر 691054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.