همه ووشوکاران ایران فینالیست شدند

چهار نفر از ملی‌پوشان ووشو مرد کشورمان با عبور از حریفان خود به فینال بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شجاع پناهی در چارچوب بازی‌های آسیایی هانگژو در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم مسابقات ووشو به‌دلیل عدم حضور فِرد گیدئون پادوآ از فیلیپین در سالن مسابقات، به عنوان فرد پیروز معرفی شد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. پناهی که پیش از این سانداکارانی از یمن و قرقیزستان را مغلوب کرده بود، در فینال مقابل برنده ورزشکاران چین و کره جنوبی قرار خواهد گرفت.

همه ووشوکاران ایران فینالیست شدند

همچنین در دیگر دیدار نمایندگان کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو، افشین سلیمی در وزن ۶۵- کیلوگرم ووشو در مرحله نیمه نهایی مقابل سئونگ جین‌جئون از کره‌جنوبی قرار گرفت و با پیروزی بر او به دیدار نهایی صعود کرد. سلیمی در فینال مقابل برنده جدال نمایندگان فیلیپین و اندونزی قرار می‌گیرد.

همه ووشوکاران ایران فینالیست شدند

محسن محمدسیفی در وزن ۷۰ کیلوگرم در مبارزه با هوان یی‌ژانگ از چین تایپه مرحله نیمه نهایی برگزار شد، به برتری دست یافت و به فینال صعود کرد. محمد سیفی در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ نیز قهرمان بازی‌های آسیایی شده بود و حالا این فرصت را دارد که چهارمین طلای خود در بازی‌های آسیایی را بر گردن بیاویزد.

همه ووشوکاران ایران فینالیست شدند

در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۵- کیلوگرم یوسف صبری در مصاف با نصرت‌الله حبیبی از افغانستان به برتری دست یافت و فینالیست شد. صبری برای حضور در این مبارزه موفق به شکست حریفانی از قزاقستان و ازبکستان شده بود. ملی‌پوش ساندای ایران در دیدار نهایی به مصاف حریفی از ماکائو خواهد رفت.

کد خبر 691021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.