افتتاح مراکز بازیافت جدید در ایالت ویرجینیا

هفت مرکز بازیافت زباله جدید در شهرستان چسترفیلد در ایالت ویرجینیا افتتاح خواهد شد که به دور نگه داشتن مواد قابل بازیافت از محل دفن زباله کمک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساکنان شهرستان چسترفیلد در ایالت ویرجینیا می‌توانند به زودی مواد قابل بازیافت خود را به مراکز بازیافت جدید در پارک‌های منطقه انتقال دهند، مراکز بازیافت جدید در هفت پارک واقع شده است و از صبح تا غروب باز خواهند بود؛ از آنجایی که سطل‌های مشخص شده در این پارک‌ها یک قسمتی هستند، لازم نیست مردم مواد را جداسازی کنند، کارکنان مرکز بازیافت مواد قابل بازیافتی که داخل سطل‌ها قرار گرفته است را پردازش می‌کنند.

به گفته مقامات شهری، افتتاح هفت مرکز بازیافت در چسترفیلد به کاهش آلودگی این شهر و بهبود ظاهر آن کمک قابل‌توجهی می‌کند، این یک فرصت عالی برای بازیافت بیشتر مواد است؛ علاوه بر این، افتتاح مراکز بازیافت جدید به دور نگه داشتن مواد قابل بازیافت از محل دفن زباله کمک می‌کند.

ساکنان شهرستان چسترفیلد می‌توانند علاوه بر هفت مرکز بازیافت جدید، از مراکز بازیافتی که پیش از این تأسیس شده است نیز استفاده کنند یا زباله‌های خود را تحویل کارکنان سازمان‌های مشخص شده بدهند تا به صورت مؤثری مدیریت و بازیافت شوند.

کد خبر 691017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.