اصناف موتور محرک اقتصاد شهر تیران هستند

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت تیران و کرون گفت: کسبه و بازاریان این شهرستان موتور محرک اقتصاد این منطقه هستند و علاوه بر رفع نیاز شهروندان، به توسعه اقتصادی نیز کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین طلبی امروز_ چهارشنبه پنجم مهرماه_ در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر تیران در محل صحن علنی پارلمان شهر اظهار کرد: اصناف و کسبه جایگاه مهمی در توسعه شهری و اقتصاد شهر دارند که نباید جایگاه آنان مغفول بماند.

وی افزود: کسبه و بازاریان این شهرستان موتور محرک اقتصاد این منطقه هستند و دغدغه‌ها و نیازهایی دارند که باید در سطوح مختلف مدیریتی به آن پرداخته شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون با بیان اینکه این قشر علاوه بر رفع نیاز شهروندان، به توسعه اقتصادی نیز کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: تقویت بازار شهر نیازمند حمایت بوده و با ایجاد تغییر در اتحادیه‌های صنفی و حضور جوانان در هیئت رئیسه آن به پویایی اقتصاد و خلاقیت در کسب و کارها کمک می‌شود.

وی رعایت انصاف نسبت به کسبه این شهر را مهم خواند و یادآور شد: مردم داری، حفظ آبرو، خدمت به شهروندان و مشارکت اجتماعی کاسبان این شهر زبانزد است و در شرایط خاص کشور، شاهد حادثه در این گروه از مردم نبوده‌ایم.

طلبی با بیان اینکه تعامل مدیریت شهری با اصناف به اقتصاد شهر کمک خواهد کرد، گفت: کسبه علاوه بر خدمت به شهروندان در رفع نیاز مسافران و گردشگران نیز نقش دارند و فروش اجناس به مسافران حائز اهمیت است.

وی توجه به زیبایی شهر با مشارکت اصناف اشاره کرد و گفت: سنگفرش پیاده‌روها و روشنایی بلوار اصلی شهر لازم است که در بخشی از نقاط این دیار همکاری‌ها را شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره صمت خلاقیت و نوآوری در کسب‌وکارهای اقتصادی را مهم خواند و اذعان کرد: دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر برای عضویت و فعال‌سازی تیم کسبه جوان در اتحادیه‌های صنفی به جا بوده و بزودی انتخابات اتحادیه‌های صنفی بر اساس قانون در زمان مقرر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه نظارت بر بازار نیز گفت: نظارت‌های میدانی، بررسی گزارشات شهروندان و پایش بازار به صورت مدام انجام می‌شود.

کد خبر 691004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.