دشمن امروز باورهای دینی مردم و جوانان را نشانه گرفته است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جنگی که امروز دشمنان پیش‌رو گرفته‌اند جنگ ناجوانمردانه‌ای بوده و بزرگترین تهدید برای دین اسلام و انقلاب اسلامی است، چراکه اعتقادات و باورهای دینی مردم و جوانان را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی چهارشنبه پنجم مهرماه در جمع نیروهای مسلح شهرستان شازند با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: در دورانی قرار داریم که حق و باطل درهم دیگر ممزوج است و بجز انسان‌های بصیر، کسی قدرت تشخیص حق را ندارد.

وی افزود: به اعتراف دوست و دشمن انقلاب اسلامی حرف جدیدی داشت که آن را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، مؤلفه قدرت معنوی را راز استمرار انقلاب اسلامی دانست و گفت: قدرت پنهانی که دشمن فکر نمی‌کرد امت اسلامی با استفاده از این مؤلفه بتواند تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و بیش از چهار دهه در مقابل تمامی تهدیدها از جمله تهدید نرم دشمن بایستد.

وی تصریح کرد: مردم با سخنان حضرت امام (ره) متحول شدند و با اتکال به ذات قادر متعال، ترس از رژیم را به کنار گذاشتند و با شجاعت تمام در مقابل حاکمان ظالم ایستادند.

سردار کریمی ادامه داد: آنان برای خدا قیام کردند و کشته شدن در این راه را، شهادت و فوز عظیم دانستند.

وی با تاکید بر اینکه معنویت عامل پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان و امت اسلامی با سلاح معنویت مسلح شدند و توانستند در برابر تحریم‌ها بایستند و مقاومت کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه وعده خداوند پیروزی جبهه حق در برابر باطل است، تاکید کرد: انسان تنها در صورتی می‌تواند به محبوب خود برسد که ایثارگر واقعی باشد، شهدا کسانی هستند که دنیا و حتی آخرت را واگذار کرده و جز خداوند و رضای او چیزی ندیدند و پیروز میدان شدند.

وی با تاکید بر اینکه همه موظف هستیم به مسئولیت اجتماعی خود به درستی عمل کنیم، اضافه کرد: آنچه که به سردار سلیمانی جرأت داد تا پا در میدان بگذارد، اطاعت از امر ولی‌فقیه، کار برای خدا و توکل بر خدا بود نه عده و عده نظامی و همین روحیه هم در برهه‌های مختلف عامل پیروزی امت اسلامی است.

سردار کریمی با بیان اینکه دشمن در جنگ امروز معنویت و اعتقادات ما را نشانه رفته است، گفت: وجود بُعد معنوی در جبهه حق علیه باطل، و اتکا رزمندگان اسلام بر ایمان و معنویت در کنار رزم باعث شد تا قدرتمندترین دشمنان را به زانو درآورند.

کد خبر 690982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.