نمایشگاه عکس «آتش‌واره» در قم افتتاح شد

نخستین نمایشگاه عکس حوادث شهر قم با عنوان «آتش‌واره» در آستانه روز آتش نشان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین نمایشگاه عکس خبری حوادث شهری، مرتبط با مأموریت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم امروز – چهارشنبه پنجم مهرماه- با حضور شهردار قم و معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۴۰ قطعه عکس از محمد اخلاقی، مهدی بخشی، احمد ظهرابی، مهدی جعفری، محسن کرمعلی، محمد محسن‌زاده، محمد وحدتی، حسین یار احمدی، عباس منجمی گیلانی و امیر حسامی‌نژاد که در سال‌های گذشته عکاسی شده به نمایش گذاشته شده است.

این تعداد عکس از میان ۲۸۰ قطعه عکس رسیده به دبیرخانه توسط تیم داوری متشکل از اساتید عکاسی قم انتخاب شده است.

نمایشگاه عکس «آتش‌واره» به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم و خانه مطبوعات استان قم از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا برای بازدید عموم دایر است.

احمد حاجی زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به ارزش کار آتش نشان گفت: خداوند به این افراد توفیق داده است که در بهترین مسیر کسب حلال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشان‌ها در خط مقدم تمام حوادث و بحران‌ها حضور دارند افزود: مسیر شهادت که امروز معبر تنگی است این روزها برای آتش نشان‌ها همچنان باز است و این یک توفیق بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه این کار بسیار بزرگ و غیر قابل توصیف است گفت: تا این مسئولیت بزرگ بر دوش کسی نباشد، نمی‌تواند درک کند که این نقش چه اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی اظهار کرد: آتش نشانی شهر قم نسبت به دیگر نقاط کشور از نظر تجهیزات و امکانات جزو بهترین‌ها است و نسبت به دیگر استان‌ها شرایط بهتری دارد.

نمایشگاه عکس «آتش‌واره» در قم افتتاح شد

نمایشگاه عکس «آتش‌واره» در قم افتتاح شد

کد خبر 690980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.