ایران ۲ _ تایلند ۰ / ملی‌پوشان امید در جمع ۸ تیم برتر قاره‌کهن

تیم ملی فوتبال امید ایران با پیروزی دو بر صفر مقابل تایلند به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال امید ایران ظهر امروز _چهارشنبه پنجم مهرماه_ از ساعت ۱۲ به‌وقت تهران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین در ورزشگاه اسپورت‌سنتر به مصاف امیدهای تایلند رفت و در پایان با نتیجه دو بر صفر مقابل حریف اهل آسیای‌شرقی خود به پیروزی بی‌دردسر و قاطعانه رسید تا راهی دور بعدی شود.

سیدحسین حسینی، سینا شاه‌عباسی، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده‌لو، امیر جعفری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، یاسین سلمانی، محمد عمری، مهدی ممی‌زاده و امیرارسلان مطهری به سرمربی‌گری غلامرضا عنایتی بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال امید را در این بازی تشکیل می‌دادند.

گل‌های این بازی را برای تیم ملی فوتبال امید کشورمان امیرارسلان مطهری در دقیقه چهاردهم با فرصت‌طلبی و استفاده از اشتباه دروازه‌بان حریف به‌ثمر رساند و همچنین یاسین سلمانی در دقیقه ۸۲ از روی ضربه‌پنالتی نتیجه را دو بر صفر کرد تا خیال شاگردان عنایتی از پیروزی و صعود راحت شود.

تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی‌های خود در مرحله گروهی رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین موفق به شکست دادن ویتنام و مغولستان شده بود و در برابر عربستان‌سعودی هم یک‌تساوی به‌دست آورده بود تا با هفت امتیاز به‌عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند.

شاگردان غلامرضا عنایتی روز _یک‌شنبه نهم مهرماه_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین به مصاف برنده تیم‌های هنگ کنگ و فلسطین خواهند رفت و کاروان کشورمان این شانس را دارد تا با کسب یک پیروزی دیگر، در آستانه کسب مدال در بخش فوتبال قرار بگیرد.

کد خبر 690954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.