دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که در بستر فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مخاطبان خود به ایجاد ناامنی در جامعه می‌کرد، توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با رصد هوشمندانه در فضای مجازی از اقدام مجرمانه ادمین یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۳ هزار دنبال کننده مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ادمین این صفحه با انتشار مطالب و تصاویر غیرواقعی باعث تشویش اذهان عمومی و تحریک مخاطبان خود به ایجاد ناامنی شده بود، افزود: در نهایت فرد مذکور شناسایی، طی هماهنگی با مرجع قضائی احضار و پس از اعتراف به جرم ارتکابی، صفحه وی مسدود و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با عاملان ایجاد ناامنی و تشویش کنندگان اذهان عمومی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در فضای مجازی مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 690931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.