جاده‌های گلستان لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های گلستان از لغزندگی در سطح جاده‌های استان خبر داد و گفت: رانندگان برای ترددهای بین شهری در استان نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی گلستان، ایوب میرشاهی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، اظهار کرد: با نفوذ هوای سرد و بارندگی در استان جاده‌های گلستان لغزنده است بنابراین هم استانی‌ها هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های استان لغزنده و تردد روان است، افزود: لازم است رانندگان هنگام عبور از جاده‌های استان احتیاط کرده و ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های گلستان خاطرنشان کرد: هنگام بارندگی، خیسی جاده‌ها اصطکاک موجود بین آسفالت و خودرو را کاهش می‌دهد و به این ترتیب احتمال وقوع حادثه بیشتر است بنابراین رانندگان با کاهش سرعت می‌توانند علاوه بر پایین آوردن شانس لغزش خودرو زمان مناسب را برای انجام واکنش مناسب در اختیار داشته باشند.

میرشاهی تاکید کرد: با توجه به تغییرات هوا و ورود سامانه ناپایدار به استان، گردشگران از اسکان در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

کد خبر 690922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.