آخرین وضعیت حضور الاتحاد در اصفهان / هتل محل اقامت یاران بنزما قرق شد! + عکس

هواداران فوتبال در اصفهان منتظر حضور ستاره فرانسوی الاتحاد هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان روز دوشنبه_ دهم مهرماه_ در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دو تیم در حالی روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند که طلایی پوشان دیدار اول خود را مقابل نیروی هوایی عراق با تساوی به پایان رساندند و در سوی مقابل نیز الاتحاد موفق به کسب پیروزی برابر آلمایق شد.

یکی از حواشی پیش از بازی این تقابل وضعیت نامعلوم ستاره فرانسوی الاتحاد یعنی کریم بنزما است که با توجه به مصدومیت‌های پی‌درپی قرار گرفتن نام وی در لیست الاتحاد برای سفر به ایران همچنان نامشخص است.

در هرحال کاروان نماینده عربستان روز شنبه وارد ایران خواهد شد و هتل کوثر اصفهان میزبان این‌تیم خواهد بود؛ بر این اساس تیم الاتحاد در روز یکشنبه یعنی یک روز قبل از بازی با نماینده ایران آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان انجام خواهد داد.

نکته قابل توجه در خصوص محل اقامت تیم عربستانی این است که بررسی‌ها در وبسایت هتل محل اقامت تیم عربستانی نشان می‌دهد نهم و دهم مهرماه تمام اتاق‌های آن پر شده است و این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که در تاریخ هشتم مهرماه به دلیل وجود داشتن ظرفیت، این هتل اتاق‌های دو نفره خود را با مبلغ سه میلیون و سیصد هزارتومان در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

آخرین وضعیت حضور الاتحاد در اصفهان / هتل محل اقامت یاران بنزما غرق شد! + عکس

این درحالی است که مشابه همین اتفاق در هفته‌های گذشته پس از سفر تیم النصر و حضور رونالدو در هتل اسپیناس رقم خورد اما برخی از کسانی که در محل اقامت تیم النصر حضور داشتند موفق به دیدار با رونالدو شدند؛ حالا باتوجه به اینکه کریم بنزما دچار مصدومیت است و وضعیت سفر این بازیکن به ایران و حتی بازی کردن برای الاتحاد مقابل سپاهان نامشخص است باید دید هواداران این ستاره فرانسوی موفق به دیدار با وی خواهند شد یا خیر.

آخرین وضعیت حضور الاتحاد در اصفهان / هتل محل اقامت یاران بنزما غرق شد! + عکس

کد خبر 690890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.