میراحمدی: ملت ایران در برابر توطئه‌های مداوم دشمنان ایستاده است

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با یادآوری بیانات حضرت امام خمینی (ره) در نخستین سخنرانی ماندگار خود پس از شروع جنگی تحمیلی که نقش مردم درآن پررنگ است، گفت: ملت ایران در برابر تداوم توطئه‌های دشمنان همچنان ایستاده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، سید مجید میر احمدی دراین مراسم گرامیداشت روز سرباز که در وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وهفته دفاع مقدس گفت: نخستین نکته‌ای که درصحبت‌های امام خمینی (ره) جلوه‌گری می‌کند، روحیه و امید دادن به مردم بود و تاکید براینکه ملت ایران پیروز جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و توجه به آن در شرایط امروز و تبیین آن برای جوانان گفت: سخنرانی امام (ره) در آن برهه حساس، برای ملت که همواره با حیله‌ها، نقشه‌ها و تهاجم‌های دشمنان روبرو است، درس بزرگی دارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سخنان خود هم صدام و هم ارتش آماده و مجهز عراق را تحقیر کردند، گفت: امام در همان روز نخست شروع جنگ تحمیلی، صدام را محکوم به شکست دانستند.

میراحمدی با اشاره به نقش امام (ره) در هدایت جامعه گفت: نکته مهم دیگری که در سخنان آن روز امام جلوه گری می‌کند، روشن کردن این نکته است که این جنگ بین جبهه اسلام و کفر رخ داده و اشاره کردند که صدام یک حقه بازاست.

وی با اشاره به اهمیت نقش مردم در نظر امام خمینی (ره) افزود: امام درهمان روز نخست جنگ تحمیلی به مردم و بسیج مردمی اشاره کردند و فرمودند نیروهای مسلح ما به کمک بسیج مردمی بطور قطع صدام وارتش او را شکست می‌دهند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به توطئه‌های گوناگون در زمان جنگ تحمیلی و نفوذی‌ها از یک سو و گذشت و ایثار مردم از سوی دیگر، افزود: تهاجم علیه ملت ایران همچنان با جنگ فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی ادامه دارد اما ملت بزرگ ایران جانانه در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

میراحمدی تاکید کرد: راهپیمایی عظیم اربعین در واقع ایستادگی در مقابل جنگ فرهنگی دشمن بود.

وی با اشاره به تداوم جنگ ترکیبی و بهره‌گیری ازتمام تجربه‌ها و طراحی‌ها توسط قدرت‌های شیطانی و به میدان آوردن آن علیه ملت ایران، اظهار داشت: دشمن بازهم شکست خورد و همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند دشمن درمحاسبات خود مردم را به حساب نیاورده بود.

در این مراسم از سربازان وظیفه مامور در وزارت کشور تجلیل شد.

کد خبر 690843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.