میلان درختان مرده را به آثار هنری تبدیل می‌کند

مسئولان منطقه لومباردی ایتالیا که میلان نیز شامل آن می‌شود از هنرمندان شهر دعوت کرده‌اند تا طرح‌های خود را برای تبدیل کردن درختان مرده شهر به آثار هنری ارائه دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طی ماه جولای در حالی که جنوب ایتالیا درگیر گرمای سوزان و آتش‌سوزی‌های جنگلی بود، منطقه لومباردی و شهر میلان در معرض تگرگ همراه با بادهای شدید قرار گرفته بود و این فاجعه منجر به سقوط صدها درخت در سطح شهر شد.

میلان درختان مرده را به آثار هنری تبدیل می‌کند

مسئولان تصمیم گرفته‌اند این رویداد غم‌انگیز را به خاطره‌ای شیرین تبدیل کنند و با حرکتی نمادین، زندگی دوباره‌ای به درختان مرده بدهند. شهر میلان از هنرمندان و سازندگان دعوت کرده است تا از تنه درختان مرده استفاده کنند و آنها را به آثار هنری برای نمایش عمومی تبدیل کنند. یک کمیسیون از بین آثار ارسالی، نقوش باکیفیت و قابل نصب را انتخاب می‌کند و آن‌ها در پارک‌های مختلف شهر در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

میلان درختان مرده را به آثار هنری تبدیل می‌کند

این ابتکار برای ترغیب ساکنان به تفکر در مورد آینده زندگی شهری و توجه به تغییرات آب و هوایی است. پیش از این نیز، مسئولان رم، درختان مرده شهر را در پارک‌های مختلف به دست هنرمندان سپردند تا آن‌ها را به آثار هنری زیبا نظیر مجسمه تبدیل کنند.

کد خبر 690839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.