آغاز رویداد بین‌‎‌المللی گردشگری در بابلسر

بزرگ‌ترین رویداد ملی گردشگری با حضور گردشگرانی از کشور روسیه، کشورهای CIS و معاون هماهنگی اقتصادی وزارت کشور به میزبانی بابلسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بزرگترین رویداد ملی گردشگری مازندران صبح امروز _ چهارشنبه پنجم مهرماه _ با حضور کشور روسیه و کشورهای CIS و معاون هماهنگی اقتصادی وزارت کشور به میزبانی هتل میزبان بابلسر آغاز شد.

صادق برزگر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در این مراسم با بیان اینکه زمینه برگزاری این رویداد طی سفر هیأتی استاندار به همراه بخش خصوصی در تیرماه سال‌جاری ایجاد شد، اظهار کرد: در آن سفر مقرر بر برگزاری همایش بزرگ رویداد ملی به منظور شناسایی ظرفیت گردشگری و خبر لغو روادید بین کشورهای روسیه و CIS شد.

وی افزود: برای اجرای این همایش دو کمیته اجرایی و ستادی در استانداری تشکیل شد و ۲۳ جلسه تخصصی برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه در نخستین روز از این رویداد بزرگ افتتاح نمایشگاه در ۳۵ غرفه گردشگری سلامت، صنایع دستی و معرفی صنعت گردشگری است، خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری جشنواره غذای با ۴۳ نوع غذای بومی و محلی، نشست‌های b2b در عصر برگزار می‌شود.

برزگر با اشاره به اینکه فرهنگ کهن و دیرین با برخورداری از میراث غنی از مهمانان خارجی پیش‌قدم بوده است، تصریح کرد: در روزهای دیگر این رویداد ملی بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان مازندران شامل جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان انجام می‌شود.

کد خبر 690833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.