متقاضیان مسکن ملی در صورت عدم پرداخت وجه حذف نمی‌شوند

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به پیامک‎‌هایی که اخیرا برای برخی از متقاضیان مسکن ملی مبنی بر حذف از پروژه در صورت واریز نکردن وجه ارسال شده است، گفت: اگر متقاضیان نسبت به انجام تعهداتشان کوتاهی کنند، برای جلوگیری از زیان سایر متقاضیان فرد به یک پروژه با آورده کمتر منتقل می‌شوند.

حمیدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اظهار کرد: در شیوه نامه طرح اقدام ملی مسکن یک ساختار شکست وجود دارد و متناسب با پیشرفت فیزیکی هر پروژه مشخص می‌کند که متقاضی در هر مرحله چه مبلغی را باید به عنوان آورده داشته باشد.

وی افزود: با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی در پروژه‌های اقدام ملی مسکن قسمتی از آورده متقاضی باید پرداخت شده باشد. همچنین میزان آورده متقاضی از ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه شروع و تا ۴۰۰ میلیون تومان ممکن است متغیر باشد؛ میزان آورده متقاضیان نسبت به مساحت، محل پروژه و موارد دیگر می‌تواند متفاوت باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان خاطر نشان کرد: قانون گذار در شیوه نامه طرح اقدام ملی مسکن این مجوز را داده است که اگر متقاضیان نسبت به انجام تعهداتشان کوتاهی کنند، برای جلوگیری از زیان سایر متقاضیان فرد به یک پروژه با آورده کمتر منتقل می‌شوند.

فلاح تصریح کرد: در صورتی که آورده متقاضیان سر زمان مشخصی واریز نشود شخص در پروژه‌ای متناسب با میزان آورده خود قرار می‌گیرد. به نوعی فرد در آخر صف دریافت همان پروژه قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، روز گذشته با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن به آنها در خصوص حذف این پروژه ملی در صورت عدم واریز ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر هشدار داده شده بود. متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«اخطار حذف از پروژه، به‌علت عدم واریز آورده اعلامی: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقا / خانم…؛ عدم واریز سهم آورده موجب توقف پروژه شده است.

چنانچه تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب … واریز ننمایید از پروژه حذف شده و جایگزینی برای شما انتخاب خواهد شد.»

متقاضیان مسکن ملی در صورت عدم پرداخت وجه حذف نمی‌شوند

کد خبر 690824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.