حضور مردم در پروژه‌های اقتصادی به موفقیت هرچه بیشتر طرح‌ها کمک می‌کند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید مردم را به کار و کوشش تشویق کنیم، چراکه حضور مردم در پروژه‌های اقتصادی می‌تواند به موفقیت هرچه بیشتر طرح‌ها کمک کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در نشست با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران انقلاب محسوب می‌شود چرا که با اخلاص تمام با استفاده از کمترین امکانات بیشترین بازدهی را داشتیم.

وی افزود: امروز می‌توانیم همانند دوران دفاع مقدس کار کنیم و با همان اخلاص در جهت توسعه و آبادانی این مرز و بوم بکوشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای یک کشور است بنابراین ما باید در حوزه کشاورزی به خودکفایی رسیده باشیم و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

کرمی با اشاره به اختیارات ویژه استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مصوباتی که در استان داریم و تصمیماتی که گرفته می‌شود مانند ابلاغ رئیس جمهور ارزش اجرایی دارد.

وی تاکید کرد: باید مردم را به کار و کوشش تشویق کنیم چرا که حضور مردم در پروژه‌های اقتصادی می‌تواند به موفقیت هرچه بیشتر طرح‌ها کمک کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه واردات دام هیچ محدودیتی وجود ندارد و در کنار آن دام داری‌های استان نیز باید توسعه پیدا کند.

کد خبر 690695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.