انهدام 2 باند سارقان و کشف 100 میلیاردی اموال مسرقه در مازندران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام دو باند سارقان در حرکت با بیش از 30 فقره سرقت منزل و کشف 100 میلیارد ریال اموال مسروقه در سطح استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی قیصری عصر امروز_ سه‌شنبه چهارم مهرماه، در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در استان مازندران، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه، گشت‌های هدفمند و استفاده از روش‌های نوین کشف جرم، موفق شدند سارقان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: مأموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان‌های استان مازندران با هماهنگی قضائی، سارقان را با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به سرقت طلاجات از منازل شهروندان استان مازندران با روش توپی، دیلم‌زنی و بالکن‌روی اعتراف کردند که متهمان در این رابطه مورد تحقیقات گسترده علمی و فنی توسط کارآگاهان پلیس قرار گرفته‌اند.

قیصری در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 690685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.