پاسخ جالب آنچلوتی به احتمال حضور ژابی آلونسو در رئال‌مادرید

کارلو آنچلوتی به شایعاتی که ادعا می‌کردند ژابی آلونسو می‌تواند جانشین او به عنوان سرمربی بعدی رئال مادرید شود، پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نام ژابی آلونسو که در حال حاضر هدایت بایرلورکوزن را در بوندس‌لیگا بر عهده دارد، با انتقال به رئال‌مادرید در ارتباط است و می‌تواند جایگزین آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه شود.

آنچلوتی که در اولین حضورش در لوس‌بلانکوس بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ آلونسو را هدایت کرد، از ستاره سابق رئال‌مادرید تمجید کرد و امیدوار است که او به عنوان یک مربی به باشگاه بازگردد.

آنچلوتی در صحبت با خبرنگاران گفت: «من او (آلونسو) را به عنوان بازیکن در اختیار داشتم، ژابی، دانش سطح بالایی از فوتبال دارد، این مرد با بایرلورکوزن خیلی خوب کار می‌کند. آرزو می‌کنم او مانند رائول و آربلوا، یک روز به رئال بیاید؛ آن‌ها افرادی هستند که می‌شناسم بسیار دوست‌شان دارم، امیدوارم روزی آن‌ها بتوانند مربی رئال‌مادرید شوند.»

سرمربی ایتالیایی همچنین تاکید کرد که از ادامه سرمربیگری رئال‌مادرید خوشحال است و افزود: همه می‌دانند که من اینجا خیلی خوشحالم و احساس خیلی خوبی دارم، اما این مهم‌ترین موضوعی نیست که می‌توان درباره آن صحبت کرد، بازی‌های زیادی وجود دارد؛ حرف‌ها (انتقادها) من را اذیت نمی‌کند؛ اصلاً هرکسی می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید، اما من باید روی کارم تمرکز کنم.

قرارداد فعلی مربی ۶۴ ساله در پایان این فصل به پایان می‌رسد و پس از آن او با انتقال به برزیل به عنوان سرمربی بعدی سلسائو فعالیت خواهد کرد.

از سوی دیگر، آلونسو در اکتبر ۲۰۲۲ به لورکوزن پیوست و موفق شد ۵۲ درصد از مسابقاتی را که هدایت این باشگاه را بر عهده داشت، برنده شود، در این فصل، تیم او در حال‌حاضر همانند بایرن‌مونیخ با ۱۳ امتیاز از پنج بازی اول، صدرنشین جدول است.

پس از شکست تحقیرآمیز ۳ بر یک در دربی مادرید، لوس‌بلانکوس چهارشنبه شب بازی هفته هفتم لالیگا را مقابل لاس پالماس برگزار می‌کند.

کد خبر 690669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.