اجرای برنامه‌های هفته کودک در کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد اعتقادی و مذهبی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری برنامه‌های هفته کودک با رویکرد اعتقادی و مذهبی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مسعود نوری امروز _سه‌شنبه، سوم مهرماه_ در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برنامه‌های گسترده‌ای در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک در بخش دولتی و غیردولتی در این هفته برپا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه هفته کودک باید منسجم و متناسب با کودکان باشد و ارزش‌های دینی، اعتقادی و انقلابی به صورت هنرمندانه و ظریف به نسل جدید انتقال یابد، افزود: یکی از مه‌مترین و مؤثرترین دوران زندگی انسان دوران کودکی بوده و در این دوران شخصیت فرد پایه‌ریزی شده شکل می‌گیرد و تنها از طریق تربیت صحیح کودکان است که می‌توانیم به جامعه آرمانی دست یابیم.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اگر متولیان تعلیم و تربیت برنامه‌های این حوزه را با رویکرد کار اعتقادی و مذهبی به طور مناسب مدیریت کنند، چشم‌انداز خوبی برای آینده کودک رقم خواهد خورد و البته زمینه برای کودکان باید طوری فراهم شود که با رشد جسمی آنها عواطف و فرهنگ غنی اسلامی رشد یابد.

وی خواستار هر چه بهتر و باشکوه‌تر شدن برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک شد و افزود: رشد و پرورش کودکان و نوجوانان که آینده‌سازان جامعه محسوب می‌شوند، برای ما بسیار حائز اهمیت است.

نوری به اهمیت عدالت فرهنگی و اجتماعی و لزوم خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و نیازهای ویژه آنها تاکید کرد و گفت: مناطق محروم و دور افتاده مورد توجه جدی قرار بگیرند.

وی خواهان مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم نهاد برای هر چه بهتر و باشکوه‌تر شدن برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک شد و گفت: هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه با شعار «کودکی بهتر زندگی بهتر» نامگذاری شده‌است.

کد خبر 690652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.