کیلیان امباپه را رئالی بدانید

رئال مادرید شانس ۷۰ یا ۸۰ درصدی برای جذب کیلیان امباپه در سال ۲۰۲۴ دارد و خاویر تباس مدعی است که "فلورنتینو پرز هرگز نمی‌بازد".

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران باشگاه رئال‌مادرید چندین سال است که به شدت با کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی PSG در ارتباط بوده‌اند، اما وقتی او در سال ۲۰۱۷ به پاری سن ژرمن منتقل شد، فرصت جذبش را از دست دادند.

درحال حاضر پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی (۱۷۴ میلیون پوند / ۲۱۲ میلیون دلار) به اضافه آپشن‌ها روی میز سران باشگاه فرانسوی و امباپه قرار دارد.

با این حال امباپه از امضای قرارداد جدید دیگری با پاری سن ژرمن خودداری کرده است، به این معنی که او می‌تواند تابستان آینده بازیکن آزاد شود.

تباس، رئیس لالیگا انتظار دارد که این وضعیت به نفع رئال باشد و در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه تلویزیونی Movistar پلاس، درباره استقبال از یکی دیگر از قهرمان‌های جام‌جهانی در اسپانیا، گفت: فکر می‌کنم کیلیان، ۷۰ یا ۸۰ درصد فصل آینده در لالیگا خواهد بود.

پرز، رئیس باشگاه رئال، به خاطر سیاست جذب ستاره‌های بزرگی مانند لوئیز فیگو، زین‌الدین زیدان، دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو در گذشته، شهرت زیادی دارد و تباس در مورد اینکه چرا امباپه احتمالاً راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد، اضافه کرد: برنامه‌های بحث برانگیز راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا که رئال نقش برجسته‌ای در آن داشته است، مهم‌ترین علت امباپه برای آمدن به مادرید است، فلورنتینو هرگز نمی‌بازد، او در هیچ چیز نمی‌بازد.

امباپه در گذشته اعتراف کرده بود که رئال یک باشگاه رویایی برای او خواهد بود، این درحالی است که ستاره فرانسوی، در PSG تاریخ‌سازی کرده است و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شده تا نشان دهد که در آینده‌ای نزدیک به دنبال تجربه یک چالش جدید خواهد بود.

کد خبر 690648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.