راه ایثار و مجاهدت شهیدان هنوز ادامه دارد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه فداکاری و ایثار و مجاهدت و از جان گذشتگی همچنان ادامه دارد، گفت: خون شهدای ما در امتداد خون شهیدان کربلا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدحسین رجبی امروز _سه‌شنبه، چهارم مهرماه_ در همایش انس و مودت وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ماکو اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت و ایثار و فداکاری ملت عزیز ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران ولایتمدار و عاشق اسلام است، افزود: شما با مجاهدت خویش در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها در تاریخ ثبت کردید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مجاهدت شما، مرز نمی‌شناسد و این عین ایثارگری و فداکاری است و این مجاهدت‌ها در معادلات دنیوی نمی‌ گنجند.

وی ادامه داد: مجاهدت‌های شما تنها در تراز اسلام است که در شرایط سخت عزم خود را جزم کرده و در جنوب و مرزهای کشور از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنید، خون شهدای ما در امتداد خون شهیدان کربلا است و مجاهدت و ایثارگری شما امتداد دارد.

رجبی اضافه کرد: فداکاری و ایثار و مجاهدت و از جان گذشتگی همچنان ادامه دارد و رزمندگان ما برای برقراری امنیت از جان خود می‌گذرند.

کد خبر 690644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.