توزیع 33 هزار قوطی شیر خشک تا هفته آینده در یزد

مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تعداد 33 هزار قوطی شیر خشک از برندهای مختلف تا هفته آینده در داروخانه‌های استان یزد توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، مجید رجایی امروز _ سه‌شنبه چهارم مهر ماه- با اشاره به مشکلات ماه‌های اخیر در خصوص کمبود شیرخشک در استان یزد، اظهار کرد: تا هفته آینده ۳۳ هزار قوطی شیر خشک از برندهای مختلف در داروخانه‌های استان یزد توزیع می‌شود.

وی افزود: شیرخشک در برندهای نان (یک، دو، سه)، آپتامیل (یک، دو سه) ببلاک (یک، دو، سه) و گیگوز (یک) به زودی توسط شرکت‌های پخش در داروخانه‌های سطح استان توزیع می‌شود.

مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل کمبود شیرخشک در تمامی استان‌ها وجود دارد گفت: در استان یزد هم در خصوص برخی از برندهای شیرخشک همچنان با کمبود روبرو هستیم و پیگیری‌های معاونت غذا و دارو پیرامون دریافت سهمیه ویژه استان یزد به صورت روزانه در دستور کار این معاونت از طریق سازمان غذا و دارو قرار دارد.

رجایی ادامه داد: با توجه به کمبود برخی برندها، به خانواده‌ها توصیه می‌شود تا موجود شدن برند مورد نظر از برندهای جایگزین برای نوزادان و کودکان خود استفاده کنند.

کد خبر 690640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.