کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی به بهانه فروش ماشین آلات راهسازی و ساختمانی

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که با درج آگهی فروش بیل مکانیکی در یک از سایت‌های آگهی‌محور اقدام به کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی از یک شهروند شیرازی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ امیرحسین سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر کلاهبرداری از وی از طریق خرید ماشین‌آلات راهسازی و ساختمانی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های مجازی، با یک آگهی تحت عنوان فروش بیل مکانیکی برخورد و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ‌کننده، در چندین مرحله در طول یک ماه جمعاً مبلغ ۳۰ میلیارد ریال وجه نقد به عنوان پیش پرداخت به وی پرداخت و پس از اخذ پول به بهانه‌های واهی از ارسال بیل مکانیکی خودداری کرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از استان‌های مرکزی شناسایی و دستگیر کنند.

وی تاکید کرد: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها به واسطه قیمت پایین را نخورند و خریدهای اینترنتی خود را از طریق سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی اقدام کنند.

کد خبر 690638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.