اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در اصفهان تا ۱۵ مهرماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین تا پانزدهم مهرماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به ساماندهی نشدن سرویس‌های مدارس و به منظور روان‌سازی ترافیک روزهای آغازین بازگشایی مدارس جهت رفاه حال شهروندان، پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اقدام به اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در سطح شهر اصفهان کرده است.

وی افزود: بر این اساس تردد خودروهای سنگین شامل کامیون‌ها، تریلرها، کامیونت‌ها و خودروهای راه‌سازی از ساعت شش تا ۱۰ صبح ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این محدودیت تردد تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد، تصریح کرد: در صورتی که شرایط ترافیکی معابر شهری به حالت عادی باز نگردد، این محدودیت ممکن است ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمایل نداشتن خانواده‌ها به استفاده از سرویس مدارس باعث بروز ترافیک سنگین در معابر شهری می‌شود، ادامه داد: به والدین دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم از سرویس مدارس معتبر و دارای مجوز برای بردن فرزندان خود به مدرسه استفاده و از آوردن خودروی شخصی به داخل شهر خودداری کنند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نیز برای جلوگیری از بروز ترافیک در مقابل مدارس اجازه دهند که سرویس‌های مدارس، دانش‌آموزان را در حیاط مدرسه پیاده و سوار کنند.

کد خبر 690618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.