عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم مهرماه

در این بسته خبری از کاهش ۵۰ درصدی مراجعه حضوری شهروندان همدان تا ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری تهران فعال شد و پل‌های زنجان به بهانه سرقت تجهیزات بدون استفاده مانده است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پل‌های زنجان به بهانه سرقت تجهیزات بدون استفاده مانده است

منصور مرادلو، عضو شورای شهر زنجان گفت: پل‌های شهر که به پله برقی و آسانسور مجهز شده، به بهانه سرقت تجهیزات بدون استفاده مانده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم مهرماه

۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت خودرو سرویس شهر، یکهزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد.

انتخاب شهردار بومی، اولویت اعضای شورای شهر قیدار است

خدیجه خداکرمی، عضو شورای شهر قیدار گفت: ۱۰ نفر کارنامه عملکردی خود را در پی انتشار فراخوان برای تصدی مسؤولیت شهرداری قیدار ارسال کردند و تاکید اعضای شورا بر انتخاب شهردار بومی است.

انبار ۶۰۰ متری نوشت افزار در تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک باب انبار کاغذ و نوشت‌افزار در جاده مخصوص خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم مهرماه

حدود یک چهارم جمعیت سنندج در نواحی منفصل شهری ساکن هستند

بهروز ابراهیم‌آبادی، رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهر سنندج به صورت تقریبی ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود یک چهارم آن (۱۲۰ هزار نفر) در حاشیه شهر و نواحی منفصل شهری نایسر، ننله و حسن‌آباد زندگی می‌کنند.

کاهش ۵۰ درصدی مراجعه حضوری شهروندان همدان

مجتبی حمزه رستگار، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان گفت: پاسخ دهی غیرحضوری و الکترونیکی به استعلامات دفاتر اسناد رسمی از مهمترین ویژگی‌های سامانه الکترونیک شهرداری است که موجب کاهش ۵۰ درصدی مراجعه حضوری شهروندان شد.

بهسازی، مرمت معابر و نظارت بر تأمین سرویس مدارس توسط شهرداری بجنورد

سید محمدعلی کشمیری، سرپرست شهرداری بجنورد گفت: مجموعه شهرداری به مناسبت فرا رسیدن مهرماه و بازگشایی مدارس اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد که بهسازی، مرمت معابر و نظارت بر تأمین سرویس مدارس بخشی از آن‌ها است.

کد خبر 690607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.