انحراف خودروی سواری پژو در پی نشت گازوئیل یک مصدوم داشت

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انحراف یک دستگاه سواری پژو و مصدومیت یک نفر بر اثر ریزش گازوئیل در محور آزادگان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ عبدالرضا میرزایی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز پیام، مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور آزادگان، بلافاصله مأموران پلیس راه شاهین‌شهر _ کاشان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی موضوع مشخص شد بر اثر نشت گازوئیل روی سطح جاده و لغزندگی ناشی از آن، یک دستگاه خودروی سواری پژو از مسیر منحرف و در پی این اتفاق، یک نفر مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شده است.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این راستا مأموران پلیس راه بلافاصله با همکاری عوامل اداره راه اقدامات لازم را جهت پاک‌سازی مسیر، روان‌سازی ترافیک و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای حامل سوخت، با توجه به لغزندگی جاده و در پی آن، رخداد حوادث جبران‌ناپذیری که می‌تواند بر اثر نشت گازوئیل در سطح جاده‌ها اتفاق افتد، نسبت به بررسی و اطمینان از سلامت خودرو و مخازن حمل سوخت پیش از تردد در معابر اقدام کنند و سایر رانندگان نیز باید در صورت مشاهده چنین مواردی با سرعت مطمئنه و با احتیاط به مسیر خود ادامه دهند و در اولین فرصت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 690604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.