دستگیری یک‌ هزار و ۹۲۱ سارق در رشت

فرمانده انتظامی رشت از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت محله‌محور و مبارزه با سرقت در شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون، یک‌ هزار و ۹۲۱ سارق دستگیر شدند و یک‌ هزار و ۷۸۲ فقره سرقت نیز کشف شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حافظی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های جامع انتظامی مبنی بر برخورد جدی با سارقان، طرح مبارزه با سرقت از ابتدای سال تاکنون در سطح شهرستان رشت اجرا شده است.

وی افزود: در این طرح ۳۰۵ مورد سرقت از اماکن خصوصی، ۴۷ مورد سرقت از منزل، ۱۲۲ مورد سرقت محتویات داخل خودرو، ۲۴۹ مورد سرقت از معابر و اماکن، ۵۷۸ مورد سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی، ۱۱۳ مورد سرقت دوچرخه، ۸۷ مورد سرقت اتومبیل، ۸۵ مورد سرقت موتورسیکلت، ۱۶ مورد سرقت از واحدهای صنفی و ۱۸۰ مورد سایر سرقت‌های خرد کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: در این رابطه یک‌هزار و ۹۲۱ سارق دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شدند.

وی گفت: پیشگیری از وقوع سرقت نیازمند رعایت نکات امنیتی و هشدارهای پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 690598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.