پیگیری تمرین سبک امیدهای فوتبال ایران در هانگژو/ شاگردان عنایتی آماده جدال با تایلند

تیم ملی فوتبال امید کشورمان امروز تمرین خود را پیش از مصاف با تایلند در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال امید ایران عصر روز _یک‌شنبه دوم مهرماه_ از ساعت ۱۵:۰۰ در چارچوب سومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین در برابر مغولستان قرار گرفت و برابر حریف خود به پیروزی قاطعانه سه بر صفر رسید تا پس از یک تساوی و یک برد، با دومین پیروزی صعود خود به مرحله بعد به‌عنوان صدرنشین را قطعی کند.

تیم ملی فوتبال امید کشورمان در ادامه روند آماده‌سازی حضور خود در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو، تمرین سبکی را بعدازظهر امروز _سه‌شنبه چهارم مهرماه_ به‌وقت محلی برگزار کرد تا مهیای دیدار بعدی خود شود. در این تمرین که بیشتر به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته شد، ملی‌پوشان کشورمان آخرین جزئیات مربوط به بازی فردا را مرور کردند.

تیم ملی فوتبال امید ایران فردا _چهارشنبه پنجم مهرماه_ در چهارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین به‌مصاف تایلند خواهد رفت. این بازی راس ساعت ۱۲:۰۰ برگزار می‌شود و شاگردان غلامرضا عنایتی باید برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی از سد حریف آسیای‌شرقی خود عبور کنند و در آن مرحله با پیروز جدال هنگ‌کنگ و فلسطین مصاف خواهد داشت.

پیگیری تمرین سبک امیدهای فوتبال ایران در هانگژو/ شاگردان عنایتی آماده جدال با تایلند

کد خبر 690587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.