دستگیری ۲۳ سارق در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۲۳ سارق و اعترف آن‌ها به ۵۰ فقره انواع سرقت در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا سرهنگ نادعلی صادقی ظهر امروز _ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در گنبد کاووس، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده و با هماهنگی مراجع قضائی، موفق شدند ۲۳ سارق را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، چاره‌ای جز اقرار نداشتند و به ۵۰ فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل، سرقت کابل برق، سرقت محتویات داخل خودرو، سرقت موتورسیکلت، سرقت اماکن خصوصی، و سرقت منزل در گنبدکاووس اعتراف کردند.

صادقی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان درخواست کرد با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 690572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.