اجرای ۶۷ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان کهگیلویه

معاون اجرایی توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مهر ۱۴۰۱ تا مهرماه ۱۴۰۲ در شهرستان کهگیلویه ۶۷ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری رسیده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدرسه نه کلاسه مشارکتی شهید بزرگواری در شهر دهدشت امروز _سه‌شنبه چهارم مهرماه_ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خیرین مدرسه ساز و خانواده شهید بزرگواری افتتاح شد.

شهرام احسانی، معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار کرد: از مهر ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۰ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی، در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسیده‌است و ۱۲۰ پروژه آن مربوط به مهر ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۶۷ پروژه در کهگیلویه بزرگ به بهره‌برداری رسیده است، افزود: تعداد پروژه‌های افتتاحی در مهر ۱۴۰۲ در کهگیلویه بزرگ ۳۸ پروژه است که با تجهیزات مناسب و کامل تحویل آموزش و پرورش شده‌است.

معاون اجرایی توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدرسه نه کلاسه شهید بزرگواری با هزار و ۳۷ متر زیر بنای آموزشی، و هزار و ۵۰۰ متر محوطه‌سازی با اعتبار ده میلیارد تومان به صورت مشارکتی و همت خیرین ساخته شده‌است.

سید علی محمد بزرگواری، نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر و تشکر ویژه از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در ساخت و تحویل پروژه‌ها، گفت: مدرسه‌سازی از کارهای نیک و با ارزش است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده کشور هستند، اضافه کرد: دانش‌آموزان باید با تحصیل و دانش‌اندوزی در راه روشن و مسیر مستقیم الهی قدم بردارند.

کد خبر 690542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.