ماجرای پیشنهاد وسوسه انگیز استقلال به بیرانوند از زبان گلر سرخ‌پوشان + فیلم

دروازه‌بان پرسپولیس گفت:جالب این است وقتی که قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کردم این باشگاه برای قرارداد پا پیش نگذاشت و گویا می‌دانستند قرار نیست از این تیم جدا شوم در صورتی که پیشنهاد استقلال وسوسه انگیز بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرد و در خصوص برخی از حواشی فوتبال کشورمان همچون لغو رقابت‌های لیگ برتر، دیدار با النصر و پیشنهاد از استقلال پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

علیرضا بیرانوند در خصوص پیشنهاد نجومی استقلال به وی اظهار کرد: استقلال پولی را مقابل من گذاشت که جدای از ۷۰ میلیارد ذکر شده در قرارداد من با آن‌ها بود؛ این مبلغ برای برخی ارزشمند است اما برای علیرضا بیرانوند که توسط هواداران پرسپولیس بزرگ شده است اهمیتی ندارد.

وی افزود: بسیاری از پیشکسوتان با من تماس گرفتند؛ با اینکه می‌توانستم با ۴۰ میلیارد سال‌های سال پول در بیاورم اما نتوانستم افتخاراتی که با پرسپولیس کسب کرده‌ام را نادیده بگیرم.

دروازه‌بان تیم ملی با اشاره به دلیل مذاکره با استقلال گفت: اگر مذاکره‌ای بین من و باشگاه استقلال رخ داد به واسطه دوست‌های مشترک ما بود اما به آن‌ها نیز گفتم این مذاکرات می‌تواند حواشی فراوانی به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: در شرایطی که همه می‌گفتند بیرانوند در اسپیناس، آزادی و آژانس دیده شده است به همراه سعید الهویی به عیادت یک بیمار رفتیم که از هواداران من بود؛ جالب این است وقتی که قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کردم این باشگاه برای قرارداد پا پیش نگذاشت.

کد خبر 690479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.