ایران _ چین / والیبال کشورمان به‌دنبال فراموشی روزهای تلخ اخیر

تیم ملی والیبال ایران امروز در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو به‌مصاف چین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی والیبال مردان ایران و چین روز گذشته به ترتیب با برتری برابر قطر و ژاپن توانستند خود را به فینال مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین برسانند تا امروز _سه‌شنبه چهارم مهرماه_ و از ساعت ۱۵ به وقت ایران مقابل یکدیگر قرار بگیرند و برای قهرمانی تلاش کنند.

تیم ملی والیبال کشورمان تاکنون با دو پیروزی برابر نپال و بحرین در دور مقدماتی و دو پیروزی در دور پلی‌آف و در نیمه‌نهایی مقابل تایلند و قطر خود را به فینال رسانده تا چهارمین فینال متوالی خود را در بازی‌های آسیایی تجربه کند و حالا به‌دنبال قهرمانی است تا روزهای بد و نتایج اخیر را به‌دست فراموشی بسپارد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران تا اینجای کار در هانگژو خیلی خوب کار کرده‌اند و سرمربی تیم ملی با به‌کارگیری از تمامی بازیکنان فشار کمتری به ملی‌پوشان وارد کرده است. تیم ملی که در سال‌های گذشته چین را شکست داده، امیدوار است این‌بار همانند فینال انتخابی المپیک توکیو که در این کشور برگزار شد یک بار دیگر آنها را شکست دهند و سومین قهرمانی خود را در این تورنمنت به دست بیاورند.

تیم ملی والیبال ایران با داشتن ستاره‌های آماده‌ای همچون امیرحسین اسفندیار، امین اسماعیل‌نژاد و سیدمحمد موسوی می‌خواهد یک جام را پس از چند ناکامی به هواداران خود هدیه کند و با روحیه‌ای مضاعف راهی انتخابی المپیک در کشور برزیل شوند. گفتنی است سروقامتان ایران هنوز مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب نکرده‌اند و قهرمانی در این بازی‌ها می‌تواند به آن‌ها برای کسب سهمیه کمک کند.

کد خبر 690454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.