زیان خالص ۵۲۹ میلیارد تومانی باشگاه استقلال + جزئیات درآمدها

باشگاه استقلال فقط در صورت مالی ۱۲ ماهه منتهی به سی‌ویکم تیرماه ۱۴۰۲، ۵۲۹ میلیارد زیان خالص شناسایی کرده است که نشاندهنده عملکرد ضعیف این شرکت در بازار فرابورس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال با سرمایه ثبت شده یک هزار میلیارد تومانی پذیرفته شده در تابلوی نارنجی فرابورس است، ارزش بازار حال حاضر این شرکت یک هزار ۹۰۰ میلیارد تومان و زیان انباشته این شرکت حدود ۷۸۰ میلیارد تومان است.

باشگاه استقلال فقط در صورت مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱/۰۴/۱۴۰۲، ۵۲۹ میلیارد زیان خالص شناسایی کرده است که نشاندهنده عملکرد ضعیف این شرکت در بازار فرابورس است.

این شرکت در حال حاضر با قیمت ۱۷۵ تومانی ۴۹ تومان زیان شناسایی کرده است و پی بر ای منفی ۳.۶ واحدی دارد، امروز نیز در صف فروش قرار داشت از زمانی که پذیره نویسی شده است و در قیمت ۴۰۰ تومان بازگشایی شده است و روز گذشته در قیمت ۱۷۶ تومان قرار داشت.

درآمد عملیاتی این باشگاه برای سال ۱۴۰۱ رقم ۱۹۹ میلیارد تومانی بوده که با افت بیش از ۷۰ درصدی به رقم ۵۶ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ رسیده است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی نیز در مقایسه این دو برهه زمانی از ۲۵۲ میلیارد تومان به بیش از ۵۴۶ میلیارد تومان افزایش یافته که رشد ۱۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات منتشرشده در سامانه کدال، زیان خالص هر سهم از ۷۲ ریال به ۴۹۰ ریال افزایش یافته است، طبق اطلاعات منتشر شده در سامانه‌های سازمان بورس، باشگاه استقلال در ۱۵۷ روزی که در بورس قابل معامله بوده است، ۴۹ روز مثبت و ۱۰۴ روز منفی معامله شده است.

زیان خالص ۵۲۹ میلیارد تومانی باشگاه استقلال + جزئیات درآمدها

نماد پرسپولیس هم وضعیت مشابهی دارد و از لحاظ صورت‌های مالی عملکرد خوبی ندارند، سرمایه گذاران به شرایط پذیره نویسی‌ها و سرمایه گذاری‌ها در بازار بورس اعتماد می‌کنند و در حال حاضر این دو باشگاه با چنین صورت‌های مالی و زیان‌های سنگین روبرو شده‌اند، قیمت سهام این شرکت‌ها در بازار پایه نیز همچنان در حال کاهش است، در حال حاضر بیش از نیمی از سرمایه ثبت شده استقلال زیان انباشته است.

زیان خالص ۵۲۹ میلیارد تومانی باشگاه استقلال + جزئیات درآمدها

کد خبر 690403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.