برگزاری سومین مرحله از آیین کوچه‌های آسمانی در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از برگزاری سومین مرحله از آیین کوچه‌های آسمانی با هدف رونمایی از تابلوهای منقش به تصویر شهدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام جوادیان امروز _ سه‌شنبه چهارم مهرماه _ در جلسه هماهنگی برگزاری آئین رونمایی از تابلوهای کوچه‌های معابر شهر قم که به تصویر شهدا منقش شده است با اشاره به اهمیت حفظ نام و یاد شهدا، اظهار کرد: مدیریت شهری قم طی سال‌های اخیر اقدامات مؤثری را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده که یکی از شاخص‌ترین این اقدامات رونمایی از تابلوهای شهدا منقش به تصویر و QR کد زندگینامه و اطلاعات هویتی شهدا بوده است.

وی افزود: افتتاح بوستان یادمان شهدا و کاشت شش هزار نهال به یاد شهدای استان قم، افتتاح بزرگ‌ترین بوستان طبقاتی کشور با نام شهید زین‌الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب، ساخت بیش از ۵۰ سردیس شهیدان، تبلیغات محیطی و زیباسازی شهر، چاپ و توزیع کتاب و نام‌گذاری ۸۲ درصد از معابر شهری قم به نام شهدا از جمله اقدامات انجام شده مدیریت شهری طی سال‌های اخیر بوده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سومین مرحله از اجرای طرح کوچه‌های آسمانی ،۳۱۳ تابلو منقش به تمثال شهدای گرانقدر و ۱۴ تابلو شش ضلعی بزرگ مزین به تصویر شهدا در بلوارها و میادین رونمایی خواهد شد.

کد خبر 690402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.