خودرو مزدا ۲ جدید چه مشخصاتی دارد؟

خودروی مزدا دو ۲۰۲۴ از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۸۱ کیلووات قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودرو مزدا دو جدید که هم‌اکنون در استرالیا به فروش می‌رسد، علاوه بر ظاهر جدید از مدل ۲۰۲۳ نیز کارآمدتر است؛ همه مدل‌های این خودرو از سپر جلوی بازطراحی شده و جلو پنجره مشکی یا رنگ بدنه جدید بهره می‌برند، خودروی مزدا دو از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۸۱ کیلووات قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

خودرو مزدا دو جدید با گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شود، همه مدل‌های این خودرو دارای مخزن سوخت ۴۴ لیتری هستند و با سوخت معمولی بدون سرب 91RON کار می‌کند؛ طول و عرض خودروی جدید مزدا به ترتیب ۴۰۸۵ و ۱۶۹۵ میلی‌متر است در حالی که ارتفاع آن به ۱۴۹۵ میلی‌متر می‌رسد و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۵۷۰ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب آن نیز ۲۵۰ لیتر است.

خودرو مزدا ۲ جدید دارای ترمز اضطراری خودکار جلو و عقب، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک، سنسورهای پارک عقب و دوربین دنده عقب است، این محصول در رنگ‌های خاکستری متالیک، آبی متالیک، سفید و قرمز عرضه می‌شود.

کد خبر 690400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.