برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری با اهداف سلامت محور

روز گذشته اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان شهرداری در مجموعه ورزشی توانا برگزار شد و در پایان این دوره از مسابقات تیم اتوبوس‌رانی در بخش سازمان و شرکت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و در بخش مناطق و معاونت‌ها تیم سکوی قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته_ دوشنبه سوم مهرماه _ اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان شهرداری در مجموعه ورزشی توانا برگزار شد و در پایان این دوره از مسابقات تیم اتوبوس‌رانی در بخش سازمان و شرکت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و در بخش مناطق و معاونت‌ها تیم سکوی قهرمانی را از آن خود کرد.

در مراسم اختتامیه علی حلاجیان رئیس اداره رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: فلسفه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری استان اصفهان از دیرباز بر این اساس است که بتوانیم در کنار مسائل کاری فضایی را ایجاد کنیم که سطح سلامت جسمی و روانی همکاران ارتقا پیدا کند؛ چراکه برای شهرداری بسیار اهمیت دارد که یک کارمند به عنوان بازوی اجرایی قوی به شهروندان اصفهانی خدمت کند.

وی افزود: به همین دلیل برنامه ریزی‌های متفاوتی در عرصه ورزش کارکنان شهرداری اصفهان و اداره رفاه و تعاون شهرداری به واسطه نگاه مدیریت و پرسنل انجام شده است؛ برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف یکی از آن‌ها به شمار می‌رود و نزدیک به یک‌ماه مسابقات والیبال و فوتسال را با عنوان جشنواره تابستانه برگزار کردیم و به همین دلیل جشنواره و مسابقات همگانی که شامل مسابقات تفریحی، زیرساخت‌های ورزشی و مسائلی که در حول برنامه‌های شهرداری اصفهان در بین بهترین‌های کشور قرار دارد.

رئیس اداره رفاه‌، تعاون و ورزش پیرامون برنامه‌های پیش‌روی کارکنان شهرداری بیان کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی یک جشنواره پیاده‌روی خانوادگی را در پیش رو داریم؛ برنامه صعود توسط گروه کوه نوردی ما اجرا خواهد شد و هرهفته به صورت فعال برنامه‌های برون و درون شهری را داریم‌.

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری با اهداف سلامت محور

وی ادامه داد: مسابقات شنا، تنیس روی میز و آموزش حرفه‌های ورزشی را در برنامه‌های خود خواهیم داشت و برنامه‌های رویدادی ما در زمینه سلامت و تندرستی نیز برگزار خواهد شد.

حلاجیان با تاکید بر حمایت شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان بودجه مناسبی را برای ورزش کارکنان در نظر گرفته است و باتوجه به زیر ساخت‌های خوبی که در اصفهان وجود دارد نگاه مدیریت ارشد شهرداری به ورزش کارکنان مثبت است؛ پنجشنبه پیش رو از ورزشکاران برتر شنا و مینی فوتبال تجلیل خواهیم کرد تا انگیزه ورزش برای کارکنان وجود داشته باشد.

در ادامه نیز رضا صادقی مسئول امور ورزش کارکنان شهرداری اصفهان پیرامون برگزاری این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد: از مردادماه این مسابقات به صورت حذفی برگزار شد؛ در بخش مناطق و معاونت‌ها ۲۴ تیم حضور داشتند و در بخش سازمان و شرکت‌ها نیز ۱۲ تیم شرکت کردند و روز گذشته مسابقات فینال و رده‌بندی کارکنان برگزار شد.

وی افزود: مطابق با آئین نامه داخلی و با توجه به اینکه شرکت کنندگان از کارکنان شهرداری به شمار می‌رفتند و ممکن بود به لحاظ قوای جسمانی در شرایط مطلوبی نباشند تصمیم گرفتیم تیمی را که در مجموع سه ست موفق به پیروزی در دو ست شود را به عنوان برنده اعلام کنیم و هدف از این‌کار جلوگیری از آسیب دیدگی پرسنل بود چراکه تلاش ما شرکت همگانی کارکنان در این رقابت‌ها است.

مسئول امور ورزش کارکنان با اشاره به برنامه‌های پیش رو خاطر نشان کرد: در همین جشنواره تابستانه مسابقات رده‌بندی و فینال فوتسال را روز چهارشنبه برگزار خواهیم کرد؛ رقابت‌های شنا، تنیس روی میز، پیاده‌روی، سفر به سمیرم به مناسبت روز تربیت بدنی، مسابقات بسکتبال سه نفره از برنامه‌های پیش روی ما خواهد بود تا همکاران با هدف سلامت محوری در رقابت‌های کارکنان شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال کارکنان در دو بخش سازمان و شرکت‌ها با حضور ۱۶ تیم و در بخش مناطق و معاونت‌ها با حضور ۲۷ تیم برگزار شد و فینال و رده‌بندی آن‌ها روز چهارشنبه خواهد بود؛ همه مسابقات به صورت متمرکز در یک سالن برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری با اهداف سلامت محور

کد خبر 690372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.