اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید اتوبوس در اراک

سرپرست شهرداری اراک گفت: ۵۰ میلیارد برای خرید اتوبوس در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی قاسمی امروز_ دوشنبه سوم مهرماه_ در صحن علنی شورای کلان شهر اراک با اشاره به خرید شش دستگاه اتوبوس در جریان سفر به شهر تبریز اظهار کرد: شهرداری در حال پیگیری اخذ یک وام ۱۰۰ میلیارد تومانی از بانک شهر است.

وی افزود: همچنین شهرداری اراک در حال بررسی فروش اوراق قرضه توسط بانک شهر برای تأمین مالی پروژه‌ها است.

سرپرست شهرداری اراک درباره ساخت بازارچه‌های محلی هم گفت: تاکنون سه بازارچه‌های محلی ساخته شده و چهار بازارچه هم جانمایی شده است و در حال گرفتن مصوبات ماده پنج هستیم.

وی ادامه داد: جانمایی چهار بازارچه محلی در شهرک علی بن ابیطالب (ع)، پارک امیرکبیر، شهرک معلم و انتهای خیابان شهدا، است.

قاسمی با بیان اینکه زمین‌های در نظر گرفته شده برای این بازارچه‌ها جز اراضی دولتی است، اظهار کرد: با مسئولان مسکن و شهرسازی در این زمینه مذاکراتی انجام شده است که زمین برای احداث بازارچه در اختیار شهرداری قرار داده شود.

وی با اشاره به راهکارهای درآمد کوششی در دو ماه گذشته هم گفت: کمیسیون ستاد عالی درآمد، متشکل از معاونان و مدیران مناطق شهرداری تشکیل شده است و راهکارهای لازم در این زمینه را ارائه می‌کنند.

سرپرست شهرداری اراک با بیان اینکه کمیسیون ماده پنج، هفته‌ای یک بار تشکیل جلسه می‌دهد، تصریح کرد: پیگیری آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ هستیم که هم اینک در حال انجام است.

وی افزود: همچنین پیگیری آرای ماده ۷۷ هستیم و راهکاری نیز در حال تدوین است که ابلاغ الکترونیک آرای ماده ۱۰۰ را داشته باشیم و همان روز نتایج و آرا به سمع و نظر مالکان برسد و این مهم در راستای احقاق حقوق شهروندان مد نظر قرار گرفته است.

کد خبر 690371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ح IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام با تشکر از کارهای انجام شده ودر دست اجرا برای اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مکان مشخص زیبا و با همه امکانات لازم هست استفاده از مکان‌های اداری بلااستفاده و خیابان‌ها حتما دو طرفه تعریض و خوبه منطقی تر و سریعتربهم وصل شن مسافتها بهم نزدیکتر بشه و حالت مرکزیت از بازار برداشته شه و پلها هوایی نازیبا برداشته و زیر کذر باشه نور معابر در شب مناسب نیست