المان‌های شهری با استفاده از تصاویر شهدا طراحی شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: در طراحی المان‌های شهری از تصویر شهدا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عباس میرکریمی امروز- دوشنبه سوم مهرماه- در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگ تحمیلی، هشت سال دفاع مقدس، هشت سال اقتدار و هشت سال ایستادگی مقاومت و ایثار ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه جهت پاسداشت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع برنامه‌هایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است که مهم‌ترین آن کنگره بزرگداشت شهدای استان اصفهان است که روز پنجشنبه ششم مهرماه به صورت همزمان با مرکز استان در شهرستان‌های استان و به تبع در گلپایگان نیز برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان از اجرای طرح نامگذاری خیابان‌ها و شماره‌گذاری ساختمان ادارات به نام شهدای شاخص شهرستان خبر داد و گفت: شهرداری‌های سه شهر در طراحی المان‌های شهری از تصویر شهدا استفاده کنند.

وی تاکید کرد: زندگی نامه و آثار شهدا گردآوری شود تا در قالب کتاب به چاپ برسد.

ایران در محاصره، به جبهه مقاومت تبدیل شده است

حجت الاسلام محسن مرجانی، رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در گلپایگان با بیان اینکه ایران اسلامی یکی از امپراتوری‌های جهان بود، اما در یک دست‌انداز ۲۱۰ ساله با روی کار آمدن پادشاهان متعدد، عرصه بر ایران تنگ شد و در هر کشمکش سیاسی بخش بزرگی از خاک ایران برای پایان دادن به مخاطرات و ایجاد امنیت جدا شد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس تمام دنیا در مقابل ایران ایستادند، اما به عزمت خون شهدا و امام شهدا یک تنه در برابر قدرت‌های نظامی و اقتصادی شرق و غرب جهان ایستادیم و به لطف خداوند حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان نیفتاد.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در گلپایگان با بیان اینکه در جنگ ترکیبی ملت ایران ثابت کرد که پا به رکاب امام زمان هستند، گفت: ایران در محاصره، به جبهه مقاومت تبدیل شده است، دشمنان می‌دانند در جنگ با ایران نابود و هلاک می‌شوند.

کد خبر 690369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.